De gedreven medewerkers van Myouthic beantwoorden graag uw vragen met betrekking tot cursussen en andere zaken in uw woonkern/gemeente.
Myouthic heeft gedreven medewerkers in dienst. Zij dragen o.a. zorg voor de beleidsontwikkeling en de sturing en organisatie van de werkzaamheden, daarbij ondersteund door een compact bedrijfs bureau met administratieve, financiële, marketing en communicatiedeskundigheid.
Hieronder treft u een overzicht van de medewerkers met daarbij de contactgegevens:
Yvonne van de Pol
Directeur
Verantwoordelijk voor algemene zaken. Eerste aanspreekpunt met betrekking tot advies en innovatie.
Fer Koolen
Manager Educatie, Relatiebeheer Scholen en Gemeenten
Verantwoordelijk voor de contacten met de scholen en gemeenten en aanspreekpunt voor (cultuur) educatieve projecten.
tel.: 06-55703344
email
Phil van Landeghem
Manager Cursorisch Onderwijs en relatiebeheer Verenigingen
Aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot het cursorisch onderwijs (o.a. muzieklessen) in de verschillende gemeenten en contactpersoon voor de verenigingen.
tel.: 06-51098044
email
Tjeu Naus
Manager Financiën & Organisatie
Verantwoordelijk voor de financiële administratie, projectadministratie en interne organisatie.
Anouk Peeters
Marketing & PR
Verantwoordelijk voor o.a. website, socialmedia, alle (grafisch) communicatie uitingen van Myouthic.
Carolien Siebers
Algemene en secretariële zaken
Aanspreekpunt voor cursistenadministratie, administratieve afhandeling facturatie en alle overige administratieve zaken.